incinin gebelıkte kum doken varmı bugun doktora gottım kum doktugunu soyledı boyle basına gelen varmı
Btlsa incinin geçen hafta ben döküyordum aşırı ağrıyla gittim iki antibiyotik verdi bitirince rahatladım şükür. Bebeğe zararı olmaz dedi doktor
Ayssnnr22 Onun yzunden hastanede yattım allahım ne zordu acısıı daha doğuma çok varken antibiyotik hap kesmedı serumla 15 gün yattım doğum yapınca gttı
incinin Ayssnnr22 bugun doktora gıttım tahlıl yaptı sonucunda kum doktugunu soyledı doktor bebege zararlmı kafam cok karıstı
Btlsa incinin yok korkmayın sadece bize zararı var sancı olarak o kadar. 20. Haftamdı benim şuan 21 iz ama çok şükür antibiyotik yeterli oldu
Mutlugebeanne Bende sürekli kum döküyorum ve kan gözüküyor idrar tahlili testimde kızlar sürekli tekrarlıyor maalesef sanırım dogurmadikca kurtuluş yok ben kaç kez ilaç tedavisi gördüm geçiyor belli süre sonra tekrar ediyor