345257 14 haftalık gebeyim gece bir anda karın ağrısı ve bel ağrısı tuttu. Korktum doktora gitmeyi düşünüyoruz ama normal diyor herkes bunu yaşayan var mı
Amineberra 345257 ayyyy canımmm bende senin gibiyimm bel ağrısı karın ağrısı 1 haftadır geçmedi yarın 15 oluyoruz
345257 Amineberra bizde ertesi gün gittik söyledi doktor kızımız geliyormuş:) 14.haftada pozisyondan dolayı net gözüküyor dedi kramp normal büyüdüğü için dedi :)
Tomurcukanasi Benim de 3 gündür kramp gibi ağrım var. Acaba hareket ediyor da ben ağrı olarak mı hissediyorum dedim. Normal diyorlar doktora sormadım açıkçası da. Rahim büyüyor ya ondan sanırım kızlar.