_Hande_ ya canım benim hayır 🤓🤓 seni o kadar iyi anlıyorum ki ben 10 haftalık olana kadar abartmıyorum her hafta doktora gidiyordum..ama emin ol o dönemde hafif halsizlikler ve bulantı dısında bende de hic belirti yoktu..ki halsizlik bulantı da herkes yasıcak diye bisey yok..göğüslerim de 10-11nci haftadan sonra hassaslaşmaya başladı mesela benim..yani göğüslerimde hic belirti yoktu..korkma iyi düşün kötü şeyler düşünme❤️