37+4 te kontrole gittim, çatı muayenesi yapılmadi bı sıkıntı yok gibiydi hafif sancı çıktı nstde, ebe ağrın var mı diye sordu adet sancısı gibi o hafta arada yaşadığımı söyledim. 3-5 gündür de günün bu saatlerinde mide bulantım oluyo acaba açılma sancı vs var da ben mi hissetmiyorum yardımcı olur musunuz ilk gebelik. Doktor da kanama suyun gelirse sancin artarsa gel dedi