Meltemgdss Merhaba 32. Haftamızdayız normalde hareketli bayağı ama 2 gündür sakin . Bugün 15 dakika boyunca dürttüm ufak bir tepki verdi. Doktorum 24 saat gidişatı takip et dedi meyve suyu içip. Başına gelen varmı normal bişeymi bu sakinlik telaşa kapıldım
Tugceelanaz Meltemgdss Bazen çok harektlı bazen durgun benim kızım . Gün içinde bi kaç sefer hiss ediyorsan normal . Uyucaklar ki büyücekler ☺️