Dyquu bana olan sevgisini ve ‘saygısını’ koruması, yitirmemesi; Sadece doğum için değil, ömrümün sonuna kadar alabileceğim en güzel hediyedir. Doğumdur, düğündür, nişandır hediye olayına, beklenti içine girmeyi doğru bulmuyorum şahsi fikrim. 🤗 isteyenlerede lafım yok herkesin kendi düşüncesi saygı duyarım 🤷♀️