_prenses_annesi Eylül annesiyim neyi uygun bulursam alıyorum vallahi
Geçen bime baya bir ürün gelmişti onlardan aldım , e bebekte indirimde zıbın elbise vs ne bulursam alıyorum 😅 1 numara bebek bezi aldım,bime gelen müslinlerden aldım 2 tane , yine BİM’den ve e bebekten ağız bezi aldım , hışırtılı kitap aldım , çıngırak aldım , alt açma bezi aldım yine ebebekten ,hee en önemlisini söylemeyi unuttum bebişimin beşiğini aldık (park yatak tercih ettim) sırayla ilerliyorum yani indirim vs de gördükçe alıyorum yani
Şampuan , bebe yağı , pişik kremi , hava nemlendirici , burun aspiratörü , ateş ölçer , ıslak mendil , göğüs pedi , emzirme önlüğü , ayyy çok uzun ya uzar da gider vallahiiiii 😅😅