Aleyyo-09 bende 33+5im dün kontrolüm vardı 2200 olmuş kilosu, nst de iki defadır giriyorum 20dakika sürüyor , yürüyüş yapıyorum her gün normal doğum istiyorum , bel ağrılarım oluyor bazen hafif adet sancısı gibi agrilar, ama genel olarak çok şükür iyiyim 😂🙂🙏