Feyza-nur Demr_61 bayram resmi tatil özel sektör isterse calıstırabilir ama mesai ücretini vermek zorunda
Demr_61 Bende öyle biliyorum ama geçen sene bir hamile arkadaşımız hamile diye çalışmama hakkım var demişti ve çalışmamıştı ondan merak ettim teşekkür ederim