Selam sevgili anneler 30 haftamızdayız yaklaşık iki haftadır geceleri uyku sorunu çekiyorum nefesim daralıyor, uykum kaçıyor, sığınamıyor gibi oluyorum. Bunlar normal mi gece olucakta uyuyamıcam diye korkar oldum. Sizde oldumu bunlar nasıl çözüm buldunuz