39+5de 1 saat sancıyla 18 dk dogum 😍Perşembe günü kontrole gittiğimde 3cm açıklık olduğunu öğrendim. Doktor yatış yapalım dedi ben istemedim. Eve gittim cuma sabah nişanım geldi ve biraz su sızıntısı geldi. Çok korktum apar topar hastaneye gittik. Nstde sancılarım çıktı ve açılmam 5cm olmuştu. Doktor artık eve gidemezsin dedi yatış verdi. Ben hiç sancı hissetmiyordum. Doktorum saat 18.00 de Vajinama ilaç koydu. Ama yine hiç sancım olmadı 🙈 gece 12de tekrar ilaç koydu. Yavaştan belime agrı gelmeye başladı. Uyumuşum gece 2.45de sancım artmış Bi şekilde uyandım. Doktorumda başka Bi dogum için gelmiş dogumhanedeydim. 1 saat yürüdüm kıvrandım dayanamıyorum artık dedim. Doktor dogumhaneden çıkmıştı sahurunu yaptı geldi. Açıklığıma baktı 9cm olmuş. Gece 4de doguma alındım. Doktor suyumu patlattı Bi kaç ıkınmayla 18 dk da dogurdum. 🐣Doktorum dualarla dogum yaptırdı.Allah razı olsun çok güzel bir doğum geçirdim 😊 Allah herkese kolay dogum nasip etsin inşallah ❣️ 🙏