_ozlmm Kızlarr merhaba durumlarınız nasıl belirtileriniz neler cinsiyet tahmini yapıldı mı ikili test yaptırdınız mı yada ben gibi yaptırmıcak olan var mı 🤔
2koftemom _ozlmm 𝙮𝙖𝙥𝙩ı𝙧𝙢𝙖𝙮𝙖𝙘𝙖𝙜ı𝙣ı 𝙙𝙤𝙠𝙩𝙤𝙧𝙖 𝙨ö𝙮ş𝙚𝙙𝙞𝙣𝙢𝙞 𝙗𝙚𝙣𝙙𝙚 𝙞𝙠𝙞𝙡𝙞𝙮𝙞 𝙠𝙖çı𝙧𝙛ı𝙢 𝙙ö𝙧𝙩𝙡ü𝙮ü 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙙𝙞.𝙙𝙤𝙠𝙩𝙤𝙧 𝙖𝙢𝙖 𝙗𝙞𝙩𝙖𝙣𝙚𝙙𝙚 𝙠𝙖𝙜ı𝙩 𝙫𝙚𝙧𝙙𝙞 𝙨𝙤𝙧𝙪𝙢𝙡𝙪𝙡𝙪𝙠 𝙖𝙡𝙢ı𝙮𝙤𝙧𝙡𝙖𝙧 𝙗𝙪𝙣𝙡𝙖𝙧 𝙮𝙖𝙣𝙡𝙢𝙖 𝙥𝙖𝙮ı 𝙤𝙡𝙖𝙣 𝙩𝙚𝙨𝙩 𝙙𝙞𝙮𝙚
Sevil5513 _ozlmm cumartesi günü 13 haftalik olacağız kontrolüm var belki cinsiyet tahmini yapar 2li test yaptirmayacagim ilk çocuğumda yaptirmadim Yani ben çok gerekli olduğunu düşünmüyorum yanilmada oluyor
Sabibo Merhaba 12ci haftamızın son günü bugün😍 İkili yaptırmayacağım. daha cinsiyyet için gitmedik, ama 2-3 gündür sol kasıktan bir sancı girip girip çıkıyor endişeleniyorum
_ozlmm Sabibo geliştiği için olsa gerek ara ara benim de oluyor doktoruma sorduğum da büyüdüğü için olabilir normal demişti benim de randevum yarın inşallah bi tahminde bulunur çok merak ediyorum 🙈
_ozlmm Sabibo kız benim hafiften göbeğim çıkmış kendini belli ediyor hani toparlanmış doktorum da söylemişti bunu ama az önce farkettim göbek deliğimin altı yuvarlak ayva göbeği gibi şişmiş 😂 bana aşağıda gibi geldi yavaş yavaş mı toplanıp yukarı çıkacak acaba çok değişiğime gitti inceleyince 😂😂
Sabibo _ozlmm ya İnşallah büyüsün de başka birşey istemiyorum😍 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasib etsin
Ksmt93 _ozlmm Benimde randevum cumartesi günü çok heyecanlıyım. 2’li tarama yapacak ama zorlayacağım belki cinsiyet tahmininde de bulunur
efsaneana Sadece merakımdan soruyorum önümüzdeki hafta da benim 3lu taramam var neden yaptırmadıniz kızlar 2liyi🤔
Sabibo efsaneana bilmem kendime çok mu önemli dedim öyle yaptırmadık. Zaten ilaç iğne tahlil tedavi falan iyice geriyor
_ozlmm efsaneana benim normalde yarın ikili testim ama tam doğru sonuç vermediği için yaptırmak istemiyorum Allah korusun zaten down sendromlu ise aldıracak halim yok rabbim vermiş onu bana ben her şekilde dünyaya getireceğim bir de teyzem ve arkadasım yaptırdı ikisinde de doğum sendromu var çıktı başka doktorlara gittiler incelediler baya sorun olmadığını söylediler ve bebek doğduğunda hiç bir sorunu yoktu çok şükür bende o yüzden yaptırmak istiyorum
Kbraaa111 12 + 3 üm ikili tarama yaptırmadım canım doktorum kesinliği yok dedi yaptır veya yaptırma diyemem dedi ense kalınlığına bakıldı burun köküne bakıldı cinsiyete gelirsek yüz üstü yatmış ve ayaklarını toplamış göremiyoruzz 😄😄 -
_ozlmm Kbraaa111 yaaa yerim ben onun ayaklarınıı 🙈🙈 bizde 12+3 üz en son sorduğum da daha çok küçük tahmin yapamam demişti inşallah yarın bi tahminde bulunur gerçi bana direk 16. Haftadan önce bişey diyemem demişti ama yine şansımı denerim 😂
efsaneana _ozlmm çok şükür Allahım hayırlı uzun ömürler versin inşallah yavrunuza aydınlattığı iş için de çok teşekkür ederim 😇🥰
Mercanmarin Ben de 12+3 üm dün tahminle erkek dedi doktorum 2li test yapıldı bekliyoruz sonuçları ense kalınlığı 0.7 çıktı doktor normal dedi ama tabi bilmediğim için bana küçük geldi sanki burda 1 ve üstü fln konuşuluyordu hep bakalım inşallah güzel sonuçlar alırız.😊
Busraa_38 Mercanmarin hemen 2li test yapıyorlar mı acaba devlete gideceğim ve o zaman muhtemelen 13+4 olacağım
_ozlmm 2koftemom sorumluluk almadıklarını biliyorum evet yarın söylicem zaten en son 2 hafta önce gittim test olucak falan dedi ben ilk kararsız olduğumu falan söyledim oda düşün ona göre devam ederiz geldiğin de demişti
Mercanmarin 11-13 hafta arasında 14 bitmeden gitmek gerekiyormuş ilk önce ultrasonda ense kalınlığına bakıldı sonra kan tahlili verdim ama sonuçlar 1 haftaya belli oluyormuş
Sabibo _ozlmm ay kız valla bende her akşam aynada acaba bu hamile göbeğimi yoksa kilomu aldım diye düşünüp düşünüp bakıyorum😂 toplanıp yukarı çıkınca hoşuma gidecek gibi de
Sabibo _ozlmm kime desen de yok daha bu haftadan karın bilinmez çıkmaz falan diyor da işte gördüğümüz nee