Sevgi02020 benim de 34’te nst’de sancılarım çıkmıştı, açılmam var mi diye kontrol etti doktor yoktu. Sonra 36’da gittim sancılar çoğalmış ve 2 cm açıklık oluşmuştu. Evde istirahat verdi, bir de açılma artmasın diye hap verdi, 5 gün sonra yeniden gittiğimde sancılar 100’e dayanmıştı. Rahim ağzında da yumuşama başlamiş, nitekim yarın 37+2’de sezaryen ile doğuruyorum 🙈