Gnc27 Merhabalar ben 34 haftalık hamileyim günde 2 kan ilacı alıyorum tablet hap olarak ..yalnız hala kan değerim yükselmemiş aksine düşmüş ..bu sorunu yaşayan var mı acaba ne yapılabilir en hızlı ? Şekerden dolayı pekmez kuru üzüm de tüketemiyorum ..
TBeyza Gnc27 son haftalarda benimde hala yükselmeyince kan ilacı serumu takviye ettiler çok dusuktu doktor masada kalırsın demişti 🙄 hergun o serumdan veriyorlardı kaç adet kullandım hatırlamıyorum ama hemen yükselmişti bide alerjik reaksiyon gösterme ihtimali yüksek olduğu için bı süre de hastanede tutuyorlar
Leylasiva21 Gnc27 ben 4 haftaliktan beri iki haftada bir kan aliyorum serum gibi. Yine de düşük çıkıyor isterseniz doktora söyleyiniz. Ama çok kan verilince de dalak sisiyor.
Gnc27 TBeyza anladım o daha hızlı olur aslında ama dr nedense normal diyor hep hemoglobin 12.yei Demir 66ydı ..yine de ben çok kötü hissediyorm ama😔drlar da anlamıyor beni kendi kendime çare arıyorum artık
TBeyza TBeyza kuzum benim ki 7-8 lerdeydi serumdan sonra 13 e yükseldi en fazla o şekilde doğum yaptım çok aşıri halsızlığıniz felan varsa tekrar danışın doktorunuza
Gnc27 drytcvkarsln 9dayken mi serum verildi ? Bilmiyorm ki 😔neden böyleyim o zaman hala anlamış değilim ..rengim falan baya cansız ..çok halsizim çarpıntı da oluyor ..bilemedim
bernars TBeyza ne kadar süre içinde yükseldi 13e değeriniz? Aldığını serum damardan demir yani ferinject miydi? Benimde 8lerdeydi sanah akşam kan ilacı alıyorum sürekli et tavuk balık ağırlıklı besleniyorum yinede yükselmedi en son ferinject aldım 9a çıktı bi serum daha aldım 9.4 oldu sizin acaba ne kadar süre içerisinde yükseldi değerleriniz
Sm1347 İnstagramda derde deva sayfası var. Orda hamileler için kan macunu var. Güzel yükseltiyor değerleri.
TBeyza bernars bir ya da 2 ayda felan o değerlere ulaştı ama yanlış hatırlamıyorsam 4 doz kullandım bide kuru üzüm suyunu çok içirdi ailem şerbet yapıp 🤷 aradan 4 yıl geçti çok hatırlayamıyorum nasıl bı süreçti ama baya pahalıya almıştık onu çok iyi biliyorum 😀