Herkese selam 👋 eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var o pozitif (+) ben negatif (-) kan uyuşmazlığı iğnesi doğumdan önce mi oluyordu. İkinci gebeliğim ama 10 yıl geçti üzerinden ve unuttum. Aslında doktorum biliyor ama her hangi bişey söylemedi. Bu durumu yaşayan var mı aranızda ne zaman yapıldı kan uyuşmazlığı iğneniz ??