Esma5825 bir aktarcinin reklamininn yapıldığı bir radyo programında dinlemiştim.
Aktarda kısırlık için tedavi uyguluyor aynen dr.unda dedigi gibi sağlıklı bir gebelik lakin doğumda kadin vefat ediyor
Eşi aktara gelip böyle olacağını bilseydim çocuk istemezdim diyor
Tabi herkesin imtihani farkli o ayri da körü körüne istememek lazim hiçbirşeyi herşeyin hayırlısı
Rabbim kimsenin kucağını boş koymasın.
2 evlâdım var benimde evlatları olanlarinda kolayca büyütmesini nasip etsin . Amin