Vaybe8277- 3 çocuğum var normal deterjanla yıkadım hepsini , zaten bikaç parça için açıyorum makineyi birde extra deterjan almadım 😞
Hazal_kubra12 Vaybe8277- bnmde bu üçüncü gebeligim iki kiziminkini bebek deterjanı aldm ama şimdi yikayasm geldi 😀 deterjanın adı nedr bide yumuşatıcı kullanuyomusn
Vaybe8277- Drkmls yenidoğanın çamaşırlarını diğerlerinden ayrı yıkadım o anlamda , yoksa çamaşırın az olması mümkün değil 😀