Aysegulccc benim 13+4 doktor %51 kız dedi. İki gün sonra devletteki doktor bir çıkıntı gördüm %60 erkek dedi. Bugün ikili test sonucum çıkmış özeldeki doktoruma gittim. Önce çıkıntı var erkek dedi. Sonra da hayır hayır bu pipi olamaz tamamen göz yanıltıyor yüksek ihtimal kız dedi. Kafalar karışık şuan