Hanımlar merhaba, ben 22. Haftamdayım 4 gündür bacak aramda acı var yürürken zorlanıyorum yatakta dönemiyorum. Bebeğimde biraz aşşada doktor onun baskısı biraz erken olmuş bu durum normalde hamilelik sonlarında olurmuş bu düşük tehlikemiz var dedi. Başına böyle birşey gelen varmı her hafta bi serum yiyorum idrardada enfeksiyon varmış. Bu acı nasıll geçerr 😢