cigdem4154 Karasen-2 canım ben 26 haftalık oldum ama bende hiç olmadı öyle birşey bence burda vakit kaybetme bi doktoruna danış 🙂
Kbraberk Karasen-2 6+4 ama basıma gelmedi çok şükür canım boyle birşey doktoruna danış gebelıkte kanlanmalar normal değilmiş inşallah kötü birşey yoktur 🤲
Karelinannesi Karasen-2 bende de oluyordu canım bazen önemli olmuyor ama bazen düşük önleyici Alman gerekebiliyor o yüzden herkesin durumu farklı olduğu için doktora görünmen gerekiyor 🙏🏻
Meleq Karasen-2 bazen yerleşme kanaması gibi ciddi olmasa da gebelikteki her kanama risklidir mutlaka doktoruna görün canım progesteron takviyesi alman gerekebilir
ebrue Karasen-2 canım aynı bende de o oldu ama çok hafifti pembesi bi damla felandı ama ben hastaneye gittim korkulacak birsey olmadığını söyledi her ihtimale karşı progestan fitil verdi