Fatmanur40 Merhaba kızlar 24 haftalık hamileyim.Bugun doktor kontrolünde bebeğin 2 hafta geriden geldiğini söyledi doktorum daha iyi beslenmemi dikkat etmem gerektiğini anlattı. böyle bi durum yaşayan var mi
nisan78 Fatmanur40 evet çok kişi bu durumu yaşıyor henüz çok küçük olduğu için sorun olmaz güzel beslenirseniz o farkı kapatabilirsinz
cigdem4154 Fatmanur40 benimde 1 hafta geriden geliyor ama doktorum 2 haftaya kadar normal olduğunu toparlayacağını söyledi bi de kız bebeklerde olabiliyormuş korkulacak birşey yok dedi benim doktorum 🙂
Fatmanur40 nisan78 evet doktorum da yeterince beslenmedigimi söyledi ve oruc tuttum ondan olduğunu düşünüyorum bundan sonra tutmayacağım haftaya kontrolüm var insallah iyi gelişir bebek
Fatmanur40 cigdem4154 ay insallah öyledir benim bebiş de kız bu doktora ilk kez gittim baya aydınlattı beni bir haftaya kadar insallah biraz kilo alır kontorolum var tekrar