byzknn Merhaba 33 haftalık hamileym boğazım çok dolmuş acıyor eşimin babası gripti, ondan geçti büyük ihtimal gebelik şekerim de var bol meyve de tüketemem. Önerebilceğiniz birşeyler var mı
Sariceku byzknn hamilelikte kullanılabilen pastiller var. Yakında eczane varsa bi danışın isterseniz. 2. Trimesterse boğaz ağrısına doktor terapas diye bi pastili kullanabilirsin demişti
Ba_momss byzknn ıhlamur ve kaynamış süte incir kes 2 tane canım 38 de hastalandım bende 1 hafta aralıksız ıhlamur içtim sabah akşam arada da sütle incir öksürüğe iyi geldiği için ictim