Merhabalar sonunda bende bebeğime kavuştum zorlu bi hamilelik dönemi geçirdim sürekli tekrarlayan enfeksiyonum olduğu için hep sancılarım vardı erken doğum olma ihtimali vardı ama çok şükür 37+5 için gün aldık ve gününde sezeryanımı olabildim ilk kızımdada 38+5 için almıştım ama doğum erken başladı ve 37 de oldu o yüzden bunda günümüzü biraz erken tarihe çektik 2. Sezeryan benim için biraz zordu ilkte çok daha çabuk ayaklandım ve ağrılarım çok çabuk geçti burada çok kişiyle konuştum bazıları 2. Daha kolay dedi bazılarıda daha zor bende anladım ki bu sizin fiziki yapınızla ilgili yani benim için zordu ama sizin için daha kolay olabilir o yüzden kimseyi korkutmak istemem 28 mart 1.30 da sezeryana alındım spinal anestezi uygulandı ama ben çok kastığım için ilk iğne girmedi tekrar yeni iğne açtılar bu aşama çok kolaydı aslında ilk sezeryanımda ama bunda biraz zorlandım daha sonra sezeryan başladı zaten 5 dakkika içinde bebeği çıkardılar sesini duyamadım o korkuyla bi anda tansiyonum düştü midem bulanmaya başladı bebeğim su yutmuştu bana göstermeden başka odaya aldılar bişeyi yok temizleyip getiricez dediler iğnelerle bulantımı dindirdiler sakinleştirdiler sonra bebeğim geldi hemen gösterip durdurmadan götürdüler morarma olduğu için küveze alınmış ben odaya çıktığımda göremedim haliyle korktum biraz gözetim altında tutup getiricez dediler yaklaşık 4 saat küvezde bakıldı sonrasında getirdiler morarma olursa yada emmezse tekrar alınır dediler çok şükür bi kaç saat uyuduktan sonra emmeye başladı bi sorun yaşamadık sabahta eve çıktık dediğim gibi ağrılarım çok fazlaydı yürümekte çok zorlandım hiç ayağa kalkmak istemiyordum kalkınca nefesim daralıyordu 5 günün sonunda ancak biraz daha iyi oldum birde kabızlık sorunu yaşadım benim için ilk ve ikinci sezeryan arasında dağlar kadar fark var diyebilirim tabi evde küçük bi çocukta var dinlenmekte pek mümkün olmadığı için toparlanmak biraz zaman alıyor bugün 11. Günümüzdeyiz daha iyi hissediyorum iki tane güzeller güzeli kızım oldu Rabbim İsteyen herkese nasip etsin inşallah hepinizin bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊🥰