Kızlar 3 gün öncesine kadar bebek karnımdan falan çıkıcak sanıyordum hareketinden dışarıdan izliyodum hareketini 3 gündür bi yavaşlama var içten hareketini hissediyorum arada varla yok arası dün sağlık ocağına kontrolde kalp atışını da dinledim çok şükür ama neden böyle değişir bi anda hareketi azalır anlayamadım😙 sizde durumlar nasıl