Arkadaşlar selam, 16 aralık 2021 tarihinde 8 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmuştum. O gebeliğimde ilk zamanlardan beri hep kahverengi renkte lekelenmelerim olmuştu. Şimdi tekrardan 7 hafta 3 günlük hamileyim dün yine aynı şekilde lekelenmem oldu. Açıkçası bu durum beni çok korkutuyor yine bebeğimi kaybetme endişesi yaşıyorum. Genelde de lekelenmeyle başlayan gebelikler çok sağlıklı gebelikler değil diye söylemler duyuyorum. Bu durumda endişelenmelimiyim, yoksa bi doktora gitsem mi ne yapmalıyım fikirlerinize ihtiyacım var. 😒😢