Sgnn https://www.penti.com/tr/kadin/spor-ve-gunluk-giyim/tayt/maternity-tayt/p/PH8TC8Y220SK-SH1 kızlar 100 liraya düşmüş. Ben 1 kış çıkarmadım. Esneme falan hiç birşey yapmadı asla iç göstermiyor.belki işinize yarar
incitanem94 Sgnn bende almayı düşünüyorum kendi bedenimiz mi alınmalı yoksa bi beden büyük mü alsak acaba?
Sgnn mercimekveannesiiii polyamid kumaş olarak geçiyormuş canım. Dikişsiz çamaşır, sporcu atleti gibi bir kumaşı var
155598 Northex çok rahat üzerine birde yarım atlet gönderiyorlar sıkı iç çamaşırı kullanamayanlar için aşırı iyi tayt da çok rahat hatta 1 beden küçük bile söyleseniz oluyor kumaşı da çok güzel
incitanem94 Sgnn mağazadan alayım diye gittim mağazadaki indirim mama ürünlerinde geçerli değilmiş. 🙄 Gidecek olan varsa gitmesin internetten alacağım bende😬
csmaknc Sgnn bende lcw bir tane tayt aldım öylesine iç gösterirse evde giyerim dedim hoşgeldin indirimi ve kupon kodu ile 30 TL ye düştü ama tayt o kadar güzelmiş ki anlatamam
-Rapunzel- csmaknc link atabilir misiniz acaba? Ben de internetten alacağım ama iç gösterir diye tedirgin oluyorum
csmaknc -Rapunzel- bunu aldım canım ben hep dikişsiz iç çamaşırı giyiyorum bide tişörtlerim uzun çok rahat kullanıyorum 52buçuk kiloyum bacaklarımda var xsS aldım çok rahat oldu https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5206416/1573789
EryaCa Sgnn Ben de e bebekten aldım 25 TL ye o kadar rahat ki bayıldım penye çok kalın değil biraz yazlık gibi bir de göbek kısmı çok yukarıda değil yazın daha rahat oluyur