Bir önceki hamileligimde ertesi gün hapı kullanmama rağmen hamile kalıp daha sonrasında düşük yaptım, reglime 9 gün kala erken sonuç veren testlerden yaptım negatif çıktı şuan reglime 4 gün var cesaret edip alamıyorum, goguslerimin uçlarında hassasiyet var ,beyaz renkli akıntım ve kasıklarda şişliğim,hafif hafif batma gibi ağrımda var sizce ne yapmalıyım