tecrubesizgebe-1 Kizlar normal şartlara göre son adet tarihimin başlangıcı 21 Şubat bu hesaplamaya göre 6+3 oluyor . Bugün doktora gittim . Kese oluşmuş içi bos dedi . Haftaya kontole gideceğim . Geç gelişebilir dedi. Bu durumu yaşayan var mı .
Ogluslarim tecrubesizgebe-1 canım 6hafta 6 günlügum bnde gecen hafta kese var dedı ama cocuk yok dedı bu pazartesı gıttım bebek oluşmus ama kalp atısı yok dedı banada
_ozlmm tecrubesizgebe-1 erken olduğu için gözükmemiş olabilir kuzum bide maalesef hastane ultrason cihazlarından da çok etki ediyor bende ilk 6+1 iken gittim kese göründü bebek yok dedi başka hastaneye gittim ertesi gün bazı sorunlarım da vardı orda 6+2 olarak hem kalp atışını hemde bebeği gördük
Sellmaa_akk tecrubesizgebe-1 benimde aynısı oldu dün gittim geç döllenmeymiş olabilir 7+5 zannederken 6 çıktı dün duydum kalp sesini
Hsrt3 Ogluslarim banada öyle dedi ne zaman gitmeyi düşünüyorsunuz ben salı gidecem kalp atışı için önce bana Özel boş gebelik dedi sonra devlete gittim bebek olduğunu ama kalp atışı yok dedi haftaya gel dedi bende duayla bekliyorum
tecrubesizgebe-1 Ogluslarim buna da şükür doktorun dediği gibi belki geç gelişiyordur. İnşallah kalp atışınida en kısa sürede duyarsiniz 💓
tecrubesizgebe-1 Geç döllenme birleşmeye göre mi belirleniyor acaba . Bizim ki 7 marttan sonraydı . Onu baz alırsak 4 haftalık olmuş oluyor . Doktorun yanında mala bağladığım boş gebelik olabilir cümlesinden sonra soramadım
Hsrt3 tecrubesizgebe-1 merhaba doktora gittim kalp atışı yoktu tahlillerimi verdim yarın gidip anestezi doktoru ile görüşecem sonuçları Alacam cuma günü gün verdiler kurdaj için 11 haftalık
tecrubesizgebe-1 _ozlmm yaa öyle mi çok sevindim😍. Eşim özele gidelim dedi üzüldüğümu görünce ben istememiştim. Cihazdan cihaza değişiyor demekki
Zln2152 _ozlmm merhaba canım bende dün tam 6 haftalık oldum kahverengi leke nedeniyle muayene olmaya gittim dün ve doktorum bana kese var ama bebek yok ded boş gebelik olabilir dedi haftaya da öyleyse kürtaja alacaz seni dedi
_ozlmm tecrubesizgebe-1 değişiyor kuzum bende ilk devlete gittim sadece keseyi gördü sonra özele gittim orda kalp atışını da kendisini de gördük inşallah en kısa zamanda sende görürsün ve kalp atışını duyarsın :)
Minianne04 Ogluslarim çok sevindim canım bu doktorların gereksiz konuşmaları zaten bizi çok strese sokuyor boş yere bana da dış genelik olabilir boş gebelik olabilir dedi daha betam 200 lerdeyken ama hiç biri çıkmadı
ffatma1 Zln2152 mrb cnm sakin baska bi doktora gorunmedn kurtaji kabul etme kesinlikle baska doktorlda gorsun Cunku arkdasmn basina geldi kabul etmedi baska doktora gorundu smdi kucaginda icini ferah tut lutfen
Zln2152 _ozlmm inşallah kuzum ya dünden beri içim içimi yedi napacağımı şaşırdım değerlerimde hep iyi yükselmişti neden böyle anlayamadım birde vajinal olarak bakmasına rağmen göremedi birşey 😔
_ozlmm Zln2152 Yer tabiki bende yaşadım senin yaşadığını bana da boş demişlerdi çok kötü oluyor insan 😞 Devlete gittiysen bir de özele mi gitsen acaba cihazları bir tık daha iyidir belki orda bebiş oluştuysa görünür ve hep olumlu düşün olumlu olsun ☺️
Zln2152 ffatma1 ay maşallah canım ya inşallah benimde öyle olur çok korkuyorum kuzum dün öyle deyince içim içimi yedi artık gece rüyama kadar girdi napacağımı bilmiyorum vajinal muayene olmasına rağmen göremedi 😔