csmaknc Ekonomist28- canım 21+1 de gittim 400 gr ama boyunu hatırlamıyorum bide eşim tişörtünün cebine koymuştu fotoğrafını orada unutmuş makinada yıkanmış nasıl üzüldüm boyu falan yazıyordu orada ☹️☹️☹️😭
Karelinannesi Ekonomist28- 18+6 iken boyu 20 cm ağırlığı 276 idi 1 ay sonra randevum var ve bebeğim asla uyanmıyor yüzünü göstermiyor 🙄🙄
Ekonomist28- csmaknc ahhh çok üzüldüm ama olsun inşallah daha güzel pozlarını ileriki zamanlarda verir annesi size.. Maşallah benim de oğlum olacak 420 gram kilosu boyu da 24-25 cm idi 😎 bende dün gittim tam 21+0 da .
Ekonomist28- Karelinannesi ooo daha da büyümüştür o annesi.. Maşallah diyelim şimdiden. Randevu günlerini sabırsızlıkla bekleyen aileleriz biz❤
csmaknc Ekonomist28- maşallah canım gayet iyi normalde 300 civarı olmalıymış zaten önde gidiyor demek ki