Kızlar bugün tahlil günüm kan vermeye geldim. Aslında bugün adetimin 2. Günü olsaydı hormon bakılacaktı. Ama ben dün lekelendim bugün bişey yok. Yaşadığım yerde de tahliller sadece perşembe yapılıyor o yüzden diğer haftaya kalmasın diye geldim bugün. Beta istedi doktor şimdi kan vermek için bekliyorum ama yarın çıkıcak sonuç lütfen dualarınızı eksik etmeyinn