byzza16 Tuana_ çok güzel güle güle kullansin inşallah 😍 bende hastane çıkışı alicam bir iki tane ama en çok kullanılan şey alt üst ikili takım. İlk bebegimden tecrübe edindim ☺️
Karelinannesi Tuana_ çok güzel gerçekten sağlıkla giysin inşallah 🙏🏻 Birkaç parça birşey aldım ama hastane çıkşımı alamadım daha isme karar verip isimli yaptırırm diye düşünüyorum 🥰
Tuana_ Karelinannesi bizim herşey hazır şükürler olsun aldım eksik birşeyi kalmadı bende istedim isimli yaptırıyım diye ama nasip olmadı böyle aldım artık
Berf123 Ben yazın dogum yapacagım için 5li set birtane aldım ilk dogdugunda hemşireler giydirsin diye daha sonrası içinde tulum eldiven şapka şeklinde isimli yaptırıyorum yeterli olur diye düşünüyorum sizce yeterlimidir kızlar