Aaaarrrr Kızlar erkek bebetolara ne isim koymayı düşünüyorsunuz? Ben aytunc istiyorum ama eşim istemiyor
Aaaarrrr Biroglanannesiii babanız yabancı mi? Evet bende ismi çok beğendim ve qnlamida çok güzel ama karar veremedik
Biroglanannesiii Aaaarrrr Yabancılıktan ziyade canım Yabancı ülkedeyiz ilerde kendi büyüdüğü zaman belki onu kullanmak isteyebilir diye düşündük Sonuçta kulağına mirzayı üflüycez kimliğinde yazacak olan Mirza Josef olucak Middle name göbek adı gibi
Aaaarrrr Biroglanannesiii o zaman orası ayrı aynen haklısınız güzel bir seçim olmuş inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız
Aaaarrrr suscarparimm ben hiç denk gelmedim genelde hep erkekte gördüm ondan dedim adıyla yaşasın inşallah