24 haftalik gebeyim. Sali gunu şeker yüklemesi yapıldı. İlki normal 2. Yüksek cikti. Doktorum dahiliye servisine yönlendirdi oradaki doktorda sınırlardasın 15 gun sonra tekrar kontrole gel dedi ve beni diyetisyene yönlendirdi. Çoğu seyler yasak oyuzden neler yiyeceğimi şaşırdım. Benim gibi hamisler var mi varsa gun icinde neler yiyorsunuz yardımcı olabilir misiniz🙏🏻🤍