Rabbim bütün bekleyenlere nasip etsin inşallah bnm doğum çok zordu kizlar sabaha kadar çektim o sanciyi 3 santim le yatırdılar sonundada dikiş atıldı bnm dikiş gerekmez inşallah diyordum ama 6 santim açlıkla doğuma aldılar bir kaç ıkınma ile doğdu çok zorlandım Rabbim kimseye zorluk cektirmesin herkesin doğumu farklıdır tabi bnm zorluğu duyup korkmayin bn söylemek istedim lütfen duyup endişe etmeyin rabbim yardım ediyor ama ona dokunmak o hisi anlatamam 🥺 doğduğu gibi rahatlama geldi Allah yardım ediyor kizlar o duygu yu bizlere tattirdigi için binlerce kez şükürler olsun Allah’ım isteyen herkese nasip etsin 🤲♥️