Olalala Merhaba arkadşlar, sezeryandan sonra göbeğiniz için neler yaptınız korse falan kullandınız mı ,kullandıysanız ne zaman başladınız ?
suscarparimm Merve1504 Göbek kalmadı denecek kadar az ama sarkma olmadı tabi ben sürekli mekik plank vs yaptım