Merhaba hanımlar. Aslında ben üniversite mezunuyum ve evlenmeden önce aktif bir çalışma hayatım vardı. Hamile olduğumu öğrendiğim ay yeni bir işe başlayacaktım fakat hamileliğimden dolayı olmadı. Şimdi evden çalışmak için çağrı merkezlerine vs başvuruyorum ama herhangi bir dönüş henüz yok. Dün evde paketleme işleri yapıldığını öğrendim ve birkaç site buldum. Ama güvenilirliği nedir bilemedim. Benim gibi evden çalışan, çalışmak isteyen, bu konuda tecrübesi olanlar var mı acaba?😊