suscarparimm Duygu1309 Yapılması zorunlu değil hiç birşey zorunlu değil ama yapılması gereken birşey bence ona göre yol izlersiniz diyet vs yapılması gerekiyorsa riske atmayın derim
Duygu1309 Normalde 24-28 hafta arası yapılması gerekiyor. Fakat ben çalıştığım için iş yerim bana izin vermiyor. Ve şuan 29+6 haftalık oldum. Yaparlar mı peki yani süresi geçmiş olsa bile yüklemeyi yapıyorlar mı?
suscarparimm Duygu1309 Ben 25. Haftamda yaptırmıştım sorun çıkmamıştı 32. Haftamda su fazlalığından tekrar yaptırdım doktorunuz yönlendirdiği takdirde yapılıyor tabi hastaneye göre farklılık gösteriyor mu bilemem
Nazorl Duygu1309 Merhabalar, mutlaka yaptırmanızı tavsiye ederim. Şekeriniz var ise pna göre beslenmeniz gerekiyor hiç birşey bebeğinizden daha önemli olamaz. Daha fazla haftanız geçmeden gidin baktırın bence bakarlar durumunuzu izah ederseniz.
Duygu1309 Nazorl yok bugün gidiyorum zaten. Ama dedigim gibi haftam geçtiği için yaparlar mi onu bilmiyorum açıkçası
Nazorl Duygu1309 Yaparlar merak etme ben yaptırırken bir kişi vardı önümde oda 1 hafta geç kalmıştı yaptılar ☺️
suscarparimm Tubmavi Gene bi sorun çıkmadı normal değerler arasındayfı hatırlamıyorum kaç çıktığını 1 sene oldu neredeyse