leylaakyol05 Aradaşlar merhaba ben 8 haftalık oldum. Alttan aşırı bir ağrı değilde devamlı bir sızlanma gibi regl sancısı gibi sancı oluyor. Bir halsizlik var üzerimde onunla beraber. Sizce normalmi ?