biranneeeeeee Arkadaşlar dişime kanal teda dolgu gerekiyor acısı çok dayanamıycam. 13.haftadatım ama anesteziden korkuyorum çocuğa birley olur mu yaptıran var mı 12.hafta çok mu erken napmalıyım
suscarparimm biranneeeeeee yaptırılabilir doktorunuzla görüşün çocuğa birşey olmaz 2. Trimester en uygun kısımdır
Marblingg biranneeeeeee bende 19.dayim ben cektiricem valla hic git gel yapmam 1 haftadir agri cekiyorum film cekemedikleri icin doktorumun onayiyla antibiyotik verdiler bugun cektiricem ayrica islem icim doktorumdsn onayli yazi istediler benden cocuk gibi korkuyorum cok acicak diye ama cocuguna bisey olmaz qllahin izniyle merak etme
Meleq biranneeeeeee kadın doğum doktorum istediğin tedaviyi yaptırabilirsin dedi ama dişçim 3-6 ay arasını beklemem gerektiğini söylemişti..iltihaptan dolayı ağrım olduğu için antibiyotik kullandım şimdi 23 haftalık olduk ama öncesinde 24 haftalık erken doğum hikayem olduğu için dişçide kendimi kasarım diye cesaret edemiyorum inş doğuma kadar idare edebilirim
Marblingg biranneeeeeee evet tedbir amacli verdi iltihap varsa kurutsun diye film cekip goremediklerinden doktoruma danistim oda yazdi onun soyledigini kullandim
biranneeeeeee Hayatında ilk defa diş ağrısı çekiyorım7oda bu döneme geldi dayanışmak gibi değil gerçekten
esn46kyy biranneeeeeee şuan en doğru zamandasiniz en kısa zamanda doktora gidin antibiyotiğe gerek varmı vs onları hep doktordan öğreneceksin Be de 3. Ayda bı diş tedavisi gördüm Hamile olduğunu belirtirken adrenalin içermeyen lokal anestezi uyguluyorlar Doktoruna hamile olduğunu işlem öncesi mutlaka hatırlat
esn46kyy biranneeeeeee diş doktorunuz en doğru tedaviyi size uygulayacaktır emin olabilirsiniz 😊 En kısa zamanda gidin ve ağrılarınızdan kurtulun bence 😊
hamilelikyolculugum biranneeeeeee ben 16. Haftada dolgu yaptırdım. Güvendiğiniz bir dişçiye gidin anestezi olmadan yapmayı denesin. Ben anestezisiz yaptırdım ama her adımda dişçi hatırlattı stres oluyorsan bu bebeğe anesteziden daha zararlı. dur deyince duracağım anestezi istersen yaparız diye. Diş sağlığı hamilelikte çok önemli geciktirmeden gidin. Çok geçmiş olsun