berjerdekikaolikalev Merhaba, Ben hem devlet hem özel takipli gidiyorum. Devletteki ölçümler farklı özeldeki ölçümler farklı çıkıyor. Özelde daha ilerde çıkıyor devlette 4 gün geri çıkıyor. Her gidişimde aynı ama arada 4 gün oynuyor kafama takıldı bu durum
Ozlm0916 berjerdekikaolikalev her hastanenin cihazı bir değil ben devlete gittim bebegin gramı 300 dedi 1 gün sonra özele gittigimde 365 gram dendi böyle degisiklikler oluyor
berjerdekikaolikalev Ozlm0916 Biraz endişelendim malum doktorların ağzından laf akamıyoruz zar zor konuşuyorlar devlete gittim en son daha önemli şeyler sormam gerekiyor diye
Ayss344 Benim de öyle çıkıyor canım ama sorun etmedim genell itibariyle özel hastane takipliyim sonuçta cihazlar daha gelişmiş ve kaliteli. Ama şöylede birşey var ultrason cihazları zaten tam olarak yüzde yüz doğruyu yansıtmıyor .
berjerdekikaolikalev Ayss344 Evet devletin daha eski iki farklı özel hastane aynı haftayı söylüyor devlet bunlardan 4 gün geri
Ozlm0916 berjerdekikaolikalev ben devlete gittim hic bisey sorulmuyoki memnun kalamadim geri özeldeki doktoruma döndum
berjerdekikaolikalev Ozlm0916 Ya valla mühim olanları inatla sordum yani ilaç yazılması lazım su içemiyorum bulantıdan enfeksiyon geçiriyorum zorla yazdı. Rutin kan tahlillerini tah hormonu falan kaç ayda bir alıyorsunuz diyorum tsh ı ben bilmem iç hastalıkları doktoruna sormalısın diyo😂 Dedim ya sabır siz gebelerden kan almıyor musunuz diyorum başta ve sonda alıyorum diyip geçiştirsi beni
Ozlm0916 berjerdekikaolikalev valla bu yüzden ben özeli tercih ediyorum en azindan para gidiyosa istedigim ilgiyi goruyom bende 4 ay özele gittim sonra bosuna para vermeyek doguma bebege biseler alirim onun yerine dedim devlete gittik ne ilgi ne bise dogru durust bakmadi bile geri özele döndüm
berjerdekikaolikalev Ozlm0916 İyi yapmışsın canım haklısın en iyisi öyle yapmak ama çok para gibi geldi bana birde tayinciyim nereye gideceğim belli değil ne olur ne olmaz devlet takipli olayım doğum gerekirse özelde olur dedim artık kavga edene kadar soracağım doktora
Ozlm0916 berjerdekikaolikalev tayin isiniz varsa bence devlete git simdilik istersen dogumunu özelde yaparsın 🥰😍
berjerdekikaolikalev Ozlm0916 Evet öyle düşünüyorum nasip bakalım🥰 Hayırlı doğumlar sağ salim kucağınıza alın, sağlıkla büyütün🙏🏻