Oznurrf ilk gittiğimde suyum geldiği için 2 cmydi. O gece 10 dk da bir düzenli kasılmam oldu doktor gelip baktığında 7 cm olmuştu. Sonra haftası da erken olduğu için riske atmadan sezaryene aldılar. Şükür şuan için ikimizde iyiyiz ama sıkmaktan göğüslerim mahvoldu. Sütüm gelmiyor. Bikaç damla anca çıkıyor. Bi an önce çoğaltıp sağmam gerek.