Kayinvalidemle aram aslında çok iyidir gebelikten mi bilmiyorum şu ara çok sinirliyim ona karşı hamile kaldığımı öğrendiğinden beri kadın bi garip kayinpederim gel bizim yanımızda dogum yap diyo ne alaka şimdi diye arkadan sesi geliyor hastaneye oraya geliyim gidiyim diyorum yanlış anlamada bundan zor olur diyo anne temizlik yapsak doguma bi ay kala diyorum önceleri o gün gelsin diyodu şimdide başka başka bahaneler ben mi taktım bilmiyorum ama onun yüzünden isimden soğudum allahtan kocisim ikna oldu ama genede bi soralım heveslenmisti sinirle karar verme diyo bende size de bi danışayım fikir alıyım dedim uzun oldu hakkınızı helal edin valla çok doluyum
Kayinvaldeme çok sinirliyim asel ismini o beğendi sizce koymalimiyim