Bu gece gece 4 buçukta dehşet bir bel ağrısıyla uyandım sanki omurgam düz değil de ~ şu şekildeymiş gibi bir histi daha nasıl açıkkayabilirim bilmiyorum 😅 kısacası sağa döndüm olmadı sola döndüm olmadı uyuyamadım ne yazık ki 😔 bu gebelikle alakalı mı ve bu haftalarda normal mi hiç başına gelen oldu mu acaba hala ağrıyor her gün böyle geçemez bence vardır bir sebebi çözümü