Merhaba hanımlar doğum yapalı 5 gün oldu yürümekte zorlanıyorum ve sol bacak tarafındaki dikişim kalkarken yanma sanki kan akıyormuş gibi oluyor acıyor kalkmakta çok zorlanıyorum bide dün ani hareket ettim birazda o yüzden oldu ani hareket edince dikiş yerlerim mi açılıyor acaba diye korkuyorum daha önce hiç ameliyat geçirmedim. Sizce normal mi? Şimdiden cevaplarınız ve yorumlarınız için teşekkür ederim 😘❤️