Happybeybi55 yani sezaryen bildiğimiz ameliyat kesi vs olduğu için normal ile bağdaştırılamaz ama şöyle diyim iki normal doğumum bebekler gibi geçmişti taki üçüncü dogumumda mahvoldum oda normaldi yani yalvarmistim sezaryen diye her doğum bir olmuyor,bence hamileliğinizin tadını çıkarın hakkımızda hayırlı olan ne ise zaten o olacak.simdiki gebeliğim spinal sezaryen istiyorum hayırlısı ile bakalım 🤗🥰