Seda0662 merhaba ben de bu durumdan o kadar müzdarip oldum ki hamileliğimin başından beri. Sabah aç karnına kuru kayısı gün kurusu kuru erik hangisini seviyorsan ama en az 4-5 tane toplamda yemeli üstüne sıcak bir bardak su içmelisin gece şekerli gıdalar tüketme meyve dahil barsakları sıkıştırır . Ben bir de üzerine 1 saat yürüyüşe çıkıyorum. Biraz uğraştırıcı ama bunları yapmasam doğum sonrası kendimi başka doktorda bulabilirdim. Kolay gelsin 😇