Kızlar 29 martta doğum yaptım.
Spinal sezeryan oldum, 50 defa doğuracak olsam 50 defa bu şekilde doğrurdum.
Hastane ve doktor faktörü çok önemli bence. Ben Adana medline hastanesi Sevgi Sarıdemir e gidiyordum hamileliğim boyunca iyi ki se sevgi hocaya gitmişim.
Öncelikle hiiiiiçççç ama hiiiiçççç korkulacak bişey yok çok rahat geçiyor daha karnınızı yarmaya başladıktan 3 dakika sonra bebek ağlayarak çıkıyor😍 iğneden korkmayan hakkaten damaryolu açtırmak ile hemen hemen aynı sadece o an tedirgin oluyorsunuz ama inananın değmez ben o an tedirgin oldum doktorumu görmek istedim panik atağım var tutacak sandım ama tutmadı kendimi sakınleştirdim hiç korkacak bişey yok çünkü ortada. bebeği temizleyip sizi de odaya alıyorlar dikişten sonra. Bikaç saat zateb uyuşuksunuz o yüzden ağrının büyük kısmını atlatmış oluyorsunuz. Ben hafif hafifi ağrılarım başladığında hemen iğne vurdurttum size de tavisiye ederim ağrılarım gelsin biraz sabredeyim düşüncesine girmeyin vurulum girsin ve hafifi ağrılı doğumun keyfini çıkartın…
Sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz..
ilk ayağa kalkma olayında benim gözümü çoookk korkutmuşlardı ben doğumdan çok ilk yürümenin çok zor olacağını söylediler, çok hafif zor ama yürüyün pes etmeyin geceleri fln kalkıp yürüyün..