Merhaba hanımlar
Ben 36+5 haftalık dogum yaptım konturole gitmiştim nst de sancım cıktı xocugun bacagına kordon dolandı acil sexeryana alındım kimse yoktu yanımds esımden Baska ailelerimizi aradık ben apar topar doguma gırdım damar yolu actılar belimden ıgne vurdular ugustum hemen doktor geldi bebegı cıkartması 2 dakıka surdu yanagıma dogru getirdiler Allahım optum kokladım bile guzel bir koku olamaz sonra bebegımı goturduler solunumunda sıkıntı oldu yogun bakıma almışlar ben odama cıktıgında bebegı sordum yogun bakımda dedıklerınfe yıkıldım resmen sonra hemsoreler geldi konustu sut sagma ya başladım 1 damlada olsa bebegım e goturıyodum yogun bakımda 5 gun kaldı sonra aldık yavrumu suan tam 1 aylık olduk sezeryan cok buyuk rahatlık herkese tavsiye ederim korkulacak hıc bısey yokk❣️