Nurcan3131 Merhabalarr kızlar , 9 haftalık gebeyim kalp atışlarını duyduk herşey çok güzel fakat sol kasığımda batma gibi bi agrı var normalmi sizinde böylemi
Kbraberk Nurcan3131 bende 6 haftalığım ama gayet normalmış o ağrılar hala yaşayan bile varmıs 3 ay kadar 😇
Kadriye_09 Nurcan3131 normal cnm bn 20 haftaya girdim ilk 12 hafta bnimde oldu bnm doktorum idrar yolu enfeksiyonu demişti
Nurcan3131 Kbraberk yarın kontrol günü bakalım arada böyle seyrediyoda aklima takilmisti cok sagol canım 🌸
Kubra-T Kadriye_09 geçen sene 4 kez idrar yolu enfeksiyonu geçirdim şuan 9 haftalık hamileyim tekrar idrar yolu enfeksiyonu geçirmekten korkuyorum bu durumda antibiyotik kullanmakta istemem size doktor ilaç verdi mi benimde şuan hafif kasık ağrılarım oluyorda siz öyle yazınca acaba dedim