bulut4925
Merhaba. Gebeliğimin ilk ayındayım. Hamile olmadan önce protein sızması çıkmıştı tahlillerimde doktora randevu aldim ama gidene kadar da gebe oldugumu ogrendim. bu durumu yasayan varmi ne tur sorunlar oluyo karsilasilan sorunlar ciddi seyler mi bebege zarari varmi varsa bilgilendirirmisiniz lutfen